1. Reklamacje z tytułu rękojmi należy złożyć w formie elektronicznej jak i również w formie pisemnej na adres Serwisu podany w zakładce kontakt, na koszt Serwisu. W celu rozpatrzenia reklamacji Kupujący wraz z reklamowanym produktem powinien dostarczyć dowód zakupu. Formularz zwrotu dostępny do pobrania tutaj
2. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Kupujący zostanie poinformowany przez drogą elektroniczną, listownie lub telefonicznie.
3. W momencie kiedy sprzedany produkt posiada wadę Kupujący może wnosić o obniżenie ceny bądź odstąpić od umowy, chyba że Właściciel Serwisu niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwą rzecz na wolną od wad bądź tę wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar podlegał już wymianie lub naprawie przez Sprzedającego, albo nie został wymieniony na wolny od wad, ani ta wada nie została usunięta.
4. Reklamację rozpatrywane będą w terminie 21 dni robczych licząc od daty prawidłowego otrzymania zgłoszenia. Jeżeli w ciągu tego czasu Sprzedający nie ustosunkuje się do postawionych przez Konsumenta żądań, będzie to równoznaczne z tym, iż żądanie uznał za zasadne.
5. Koszty dostawy produktów podlegających reklamacji oraz te związane z dostawą nowych bądź naprawionych, ponosi Sprzedający.
6. Konsument odsyła rzeczy będące przedmiotem reklamacji na własny koszt.
7. Jeżeli Kupującym jest Klient w rozumieniu niniejszego regulaminu, tarci on uprawnienia z tytułu rękojmi, jeśli nie sprawdził zakupionego produktu w sposób przyjęty przy rzeczach tego rodzaju i nie zawiadomił o odkrytej wadzie produktu Sprzedawcę, a w sytuacji kiedy Kupujący odkrył wadę później – nie powiadomił niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
8. Zgodnie z prawem, Konsument ma prawo dostąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego produktu. Nie ma przy tym obowiązku podawania przyczyny rezygnacji z zamówienia. Przy rezygnacji z zamówienia kupujący ma obowiązek odesłać zakupiony towar na własny koszt w terminie do 14 dni od dnia złożenia pisemnej rezygnacji dołączając dowód zakupu towaru. Sprzedający ma obowiązek niezwłocznie i nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy dokonać zwrotu pieniędzy równoznacznej z kwota zakupionego towaru na rzecz Konsumenta.
9. Zwrotowi nie podlegają świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić. Formularz odstąpienia od umowy, zasady odstąpienia od umowy oraz przypadki, w których prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje, znajdują się w dalszej części Regulaminu.
10. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności o których mowa w pkt. 8, do momentu otrzymania od Kupującego zwrotu zakupionego towaru, którego dotyczy odstąpienie od umowy, bądź do chwili otrzymania od Kupującego potwierdzenia nadania towaru pod adres wskazany przez Sprzedającego.
11. Reklamacje z tytułu Gwarancji rozpatrywane są przez Gwaranta na podstawie Gwarancji i na zasadach w niej określonych.
12. Konsumentowi, przysługuje na podstawie art. 27 Prawa konsumenckiego prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów.
13. Termin odstąpienia od umowy zawartej na odległość wynosi 14 dni od momentu wydania rzeczy, a do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
14. W przypadku odstąpienia od umowy, umowę uważa się za niezawartą.
15. Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.
16. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy złożonego przez Konsumenta zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, a jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie zwróci Konsumentowi dodatkowych kosztów zgodnie z art 33 Prawa konsumenckiego.
17. Sprzedający dokonuje zwrotu zapłaty przy użyciu takiego sposobu płatności jaki wskazał Konsument przy odstępowaniu od umowy.
18. Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem zapłaty otrzymanej od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.